Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Sara Eriksson - 21 april 2010 22:23

  


 Ja nu säger jag godnatt och stänger ner datorn för dagen. Är sjukt slut i huvudet efter dålig sömn de senaste 3 nätterna hoppas på bättre natt i natt!

Bilderna på Klara är från i måndags när jag bäddade ordning i hörnet med täcke och en av våra stora kuddar som annars ligger i soffan! Hon somnade iaf där när hon låg och myste!!

 

  

Lill älskling!

 

Av Sara Eriksson - 21 april 2010 09:20

Nu är vi vaknat!!

Klara har sovit mycket bättre i natt förutom att de var något som verkligen inte var bra igår kväll när vi gick och la oss. Hon somnade i sin säng runt 20:30 tror jag de var och vaknade alltså runt 23:00 helt tokig, bara grät och grät. Tror de var e blandning av tänderna och mag ont. Allt var bra när man gick och skumpade henne så hon fick rapa lite och kräka. Så jobbigt när hon gråter så hysteriskt!! Hon har gråtit så hysteriskt 3 ggr på hennes 7 månader långa liv, man blir helt ställd och vet inte vad man ska göra!!


Jag som hoppats att hon skulle sova i sin säng, men de gick ju inte. Men vi somnade iaf runt 00:00 och sen sov hon faktiskt till 04:30 så då fick hon vällning och sen var de snor i mängder låter de som,  när hon andas in så åker de ner i halsen oh då hostar hon så blir hon jätte ledsen i några sek, men så somnar hon och så blir de lika igen, vet itne hur många ggr de blev så på morgonen, så nu ska jag åka och köpa en nässug idag så får vi se om de blir bättre kanske..


Men hon är som sagt mycket bättre!!


Idag ska dagen tillbringas i Skarplycka med mamma/mormor.

Ska även försöka banka lite vett i min lilla hästrackare kan behövas.  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards