Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Sara Eriksson - 10 april 2010 20:04

Denna dag/kväll har kännts väldigt lång men ändå gått så fort, jag trodde inte mina ögon när kl var 18:30. Och underbart väder har de vart hela eftermiddagen. När vi kom ut från Birsta vart där i ca 1 timme så sken solen och de var underbart väder, När vi gick in så var de blött överallt!! men när vi kom ut då hade de typ helt torkat upp på parkeringen!!


 UNDERBART mer SOL till folket

 

Nu har vi nattat Klara och det ärkörs laget som gäller här hemma.

 

Ikväll har vi ätit quesadillasa

Vi vart så sugna  på de när vi hade tacofärs över sedan igår.

Man fick sånna där gamla flashbacks från Brandgaraget tiden både Jocke och jag.

På den tiden umgicks jag väldigt mycket med Sofia vilket inte händer så ofta nu typ 1 gång om året ungefrä:(

 

Nej just de körslaget var de ja!!

Av Sara Eriksson - 10 april 2010 17:41

Jag för ca 4 år sedan, shiit vad man för ändras på 4 år ojoj den koftan får jag knappt igen över brösten längre ju!!

     

Emma&Erica

Mina söta vänner på deras bal 2008 2 år sedan med andra ord.


   

Min lillebror för 2 år sedan då var han alltså hmm 10 år.

Av Sara Eriksson - 10 april 2010 17:35

Men han har vart så här mycket bebis iaf!! Och han kommer nog alltid vara min bebis! min när han var pluttis liten då lyssnade han till namnet bebiiiiis när man ropade på honom i hagen!!

 

 

                          

 

På vissa av bilderna är min lille bebis bara några timmar gammal!!

min pluttis!!

(Laukur från Gillsäter)



Av Sara Eriksson - 10 april 2010 16:57

Jag upptäckte en ´jääääätte bra sak i morse, min nya kamera var inte trasig den har legat i en vecka untan att jag använt den för de hände ju en liten olycka med den förra fredagen. MEN i morse när jag skulle packa ihop allt i kartongen och vi skulle åka iväg till sundsvall så fanns INGEN prick längre.. Så nu är den itne trasig längre!!

Jag kollade allt tog bort objektivet och gjorde rent och den där pricken var fortfarande kvar. Men i morse hucks flucks var den borta, de värsta var att Jocke i söndags knäppt kort med kameran på sin pappa och visade honom, men på dom korten fanns heller ingen prick och Jocke tänkte inte alls på de när han tog korten då,  så nu har mina kamera alltså legat HELT i onödan!! Man blir liiiite arg bara, Jag som var på Minikul med Emma och Viggo och hade velat ta en massa bilder då, men men.. Nu ska här fotas i massor iaf..


Vi åkte iaf upp till Sundsvall, lillebror/morbror var också med och han lovade att han skulle ta hem en dress som dom skulle visa nån på nå möte. Så var upp på Lindbloms i njurunda och hämtade den, sedan var vi på Stadium, Biltema, Hööks, Mc Donalds och JamJam så nu har vi handlat lite lördagsgodis också..



Ursäkta om detta inlägg är massa felstavat och så sitter i Skarplycka, Jocke håller på tvättar bilen..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards