Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sara Eriksson - 19 april 2010 22:14

Klara är fortfarande lika go och glad som när hon är frisk, lite trött och gosig med mamma och svårt att komma till ro och somna. Men efter lite friskluft i dag så kanske hon sover bättre i natt..


Febern har hållt sig borta hela dagen inte för att jag tempat henne för än nu ikväll när hon började känns varm igen och då visade den 38,0.

Pappa köpte mer alvedon och en nässpray åt henne i dag så nu har hon fått en supp och lite nässpray innan hon somnade i soffan strax innan 21. Och hon har faktikst sovit seda dess.

Hoppas att de håller sig på denna nivå, vill inte ha nå mer hosta än de som är heller. Låter som rethosta bara men jobbigt ändå.


Idag så skulle jag åka till mina föräldrar och köra ut en rundbal till hästarna men de gjorde lillebror/morbror istället så skötte Jocke öppning och stängningen av grinden..


Nej nu ska jag knalla i säng medan lill tjejen sover.

Av Sara Eriksson - 19 april 2010 11:38

Ja nu är hon sjuk också, men vet inte tror nästan att tänderna gror i hennes lilla munnen för jäsikens vad hon ska gnaga på allt och de bara rinner ur hennes mun.

Men snorig och 38,9 i feber har hon haft i natt, och i morse kom även den där jäklans rethostan tillbaka dom hon annars vart utan hela natten..


Sov lite galet i natt gjorde hon också, hon somnade i sin säng vid 22:30 men vaknade sedan vid 00:00 tror jag.. Sedan har hon vaknat en gång i timmen och tyckt att de är dags att kliva upp, hon har börjat surra och skratta och spexa, men så fort jag lagt henne på min arm och satt min mun och näsa mot henne panna så har hon slocknat PANG!

Vill ju inte göra morgon 01:30 liksm känns lite väl tidigt kl 4 går väl an. Men vi lyckades iaf vara kvar i sängen til 9:30 även om hon vaknat till så har hon som sagt somnat om. Men nu börjar hon nog blir trött igen så ska pyttsa i henne lite vatten sen ska hon få lägga sig i sängen en stund.


Mys med pappa på lördag kväll!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards